Tavo klystkeliai veda pas mane

Standartinis

KlystkeliaiMano namai kvėpuoja

tavo žingsniais

ir mano sienos

ryte nušvinta

tavo šypsena,

o aš bijau šviesos

kuri prikels iš sapno…

 

Ir aš bijau nubusti

pilką rytą

be tavo rankų,

kurios skandina

mūsų vėjuose

gyvenančias dienas,

supintas mano pirštais…

 

O aš bijau savųjų

žodžių smėlio,

kuris paklydęs

tarp pėdų šilko,

švelniai rykštančio,

klampins tavas naktis

be mano lango blyksnio…

 

Mano namuos gyvena

tavo žodžiai,

kurie sušildo

bedvasę dieną

žaibo aukuru,

neleidžiančiu nutilt

griaustiniui pasivijusiam…

 

Mano tyloj paniręs

tavo laikas,

kurį skaičiuoju

šviesos minutėm,

medžiais bėgančiom

važiuojant pakeliui

į mūsų miško dieną…

 

Aš tik bijau sudrumsti

idiliją,

todėl meldžiuosi

niekam nežinant

mūsų klystkeliams

kurie atves tave

į mano  švelnią tylą.