Melo supynės

Standartinis

Acer ImageTrenkė žaibas mane iš tavo akių,

Tavo rankos mane paskandino –

Savo kelio atgal surast negaliu

Lyg apsvaigus nuo vakaro vyno.

 

Mano dienos pavirto smėlio pilim,

Tavo žvilgsniai lyg šilko grandinės

Surakino mane pragaištinga ugnim.

Tavo žodžiai – lyg melo supynės.

 

Užsūpuoki mane lyg džiaugsmo sapne

Vilioki aušrom purpurinėm,

Nesvarbu, kad nubusiu iš sapno viena –

Realybės spyglius apkabinus.

 

Pagirdyk mane apkerėtu vynu

Ir sudegink liepsna begaline,

Nors suduš meilės taurė tavim sklidina –

Aš nekeiksiu bedvasio likimo.

 

Pradangink  minutes savam šurmuly,

Suardyk mano spengiančią tylą.

Nebijosiu uždust tavo meldų glėby

Ir kartot saulės maldą nebylią.

 

Negailėsiu savų vilties valandų,

Kai takai pasibaigs išsiskyrę…

Man tik gaila dienų be tavęs prarastų,

Neišgerto vasaros vyno…

Parašykite komentarą