Mūsų saulės zuikučiai

Standartinis

Saulės zuikučių šokisTavo rankos

lyg voratinkliai,

kurie manęs nepaleidžia.

Lyg žydinčio medžio šakos,

kuriose kasdieną dingstu…

Man nereikia

svetimo lauko,

kuris mane pasitiktų,

tenoriu kasdien paklysti

tarp tavųjų šiltų delnų

žėruojančių                                                 

saulės zuikučių…

 

Tavo žodžiai –

vėjo aitvaras,

kuris mane nuskraidina

į mūsų sukurtą pievą

tankmėje tik mūsų miškų.

Ten išnyksta

sienos mūrinės.

Nublanksta skiriančios ribos,

sujungę mūsų pasaulius

nedalinama visuma,

kur gyvena

saulės zuikučiai.

 

Tavo lūpos –

meilės zuikučiais

veide manam atsispindi,

šiltais vaivorykštės blyksniais

padabina mano akis…

Tavo akys –

mano atspindys,

gaivinančios žolę bangos,

nušviečiančios kelią rasom,

kurios visada manyje

šypsos tavo

saulės zuikučiais.

 

Mūsų laikas –

lyg neblėstančios

beribės vasaros aidas,

beprotiška meilės naktis,

kuri niekada neišnyks…

Tau dėkoju –

kasnakt glostančiam

banguojančius mano sapnus.

Kasdieną meldžiuosi upei

mus drauge nuplukdžiusiai čia…

Kur bučiuoja

saulės zuikučiai…